onsdag 22 september 2010

Jag står för min åsikt!



Och jag la min röst på Jimmie Åkesson!

Den hetsjakten som har påbörjats efter oss Sverigedemokrater är helt absurd och strider starkt emot den demokratiska grundsten som detta land vilar på.

Det som dessutom är mest komiskt i det här fallet är att opinionen inte förstår att devisen ''All reklam är bra reklam'' faktiskt fungerar även i det här fallet.
Ni häller vatten på våran kvarn, och visar med storhet och idioti vilket apstadie många utav er anti-sverigedemokrater befinner er i.

Vad partimedlemmarna har stått för förut är oväsentligt.
I politik får man se till nuet, och, tyvärr på både gott och ont helt enkelt lita på att en politiker håller sitt vallöfte.
Hade ni, trångskalliga människor (ja, jag kallar er trångskalliga trots att jag röstat på SD) resonerat likadant över era egna partier hade ni också fått upp ögonen för hur saker och ting ligger till.


Ni är medvetna om att det finns etablerade storpartier i riksdagen som förr i tiden konsekvent utfryst invandring på ett eller annat vis?
Vad hände med balterna som skickades ur Sverige i början på 1900-talet?
Här nämns det INGENTING om det här.
Varför?

Jo, vi blickar framåt. Inte bakåt...

2 kommentarer:

  1. för att stoppa kriminaliteten som är stor bland invandrare på grund av att dom har det sämre i sverige, JA DÅ ÖKAR VI KLASSKILLNADERNA. det blir nog bra. idiot.

    SvaraRadera
  2. http://www.expo.se/2010/48_3364.html

    SvaraRadera